Hjärtligt

FAQ

Var tillverkas era produkter?
Alla våra produkter tillverkas och produceras i Sverige

Är era produkter testade på djur?
Nej, ingen av våra produkter testas på djur

Innehåller era produkter parfym?
Vi har produkter som innehåller parfym, men hela våran HS serie är oparfymerad.
Det finns både Parfymfritt Schampo-Balsam-Hårkur samt en Stylingserie

Vad har ni för leveransvillkor?
Vi levererar inom Sverige (för beställning till ett annat land vänligen kontakta kundtjänst för mer information)
Vi skickar våra varor med DB Schenker och har en leveranstid på 1-10 leveransdagar beroende på vilket fraktalternativ man väljer

Vad kostar frakten?
Privatperson ( DB Schenker 2-6 dagar) 59:- , fri frakt över 250 :-
Privatperson Express ( DB Schenker 24-48h hantering) 79 :-
Företag DB Schenker (2-7 dagar) 80:- , Fri frakt över 1000:-
Företag Express ( DB Schenker 24-48h hantering ) 150 :-

Vilka betalsätt erbjuder ni?
Kortbetalning, Internetbanken, Faktura via Klarna

Vad gör jag om jag inte har fått min faktura?
Kontakta Klarna för betalningsfrågor.

08-12012025

www.klarna.com

Hur hittar jag en Hjärtligt frisör?
Mejla eller ring vår Kundtjänst så hjälper vi dig.
Tel: 033- 25 11 12
Mail: info@molliscare.se

 

Hittar du inte svar på din fråga? Vänligen kontakta vår kundtjänst
Tel: 033- 25 11 12
Mail: info@molliscare.se